سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هجمه

پیکر آیت الله سید محمد کاظم قزوینی پس از حدود 18سال سالم یافت شد

    نظر

سایت مجمع فارغ التّحصیلان مدرسه شریفه أباصالح عجّل الله تعالی فرجه الشّریف از قول شاهدان عینی خبر داد:

پیکر مطهر عالم ربانی مرحوم آیت الله سید محمد کاظم قزوینی داماد مرحوم آیت الله العظمی سید میرزا مهدی حسینی شیرازی قدس سره، مولف کتاب "فاطمة الزهرا من المهد الی اللحد " و موسوعه الامام صادق علیه السلام و ... به کربلای معلی منتقل شد.
این عالم جلیل القدر در تاریخ 12 شوال سال 1348هـ در کربلای معلی به دنیا آمد و در 15 جمادی الثانی سال 1415هـ در شهر مقدس قم از دنیا رفت و بدن مطهرشان نیز به صورت امانت درحسینیه ای در شهر مقدس قم مدفون گشت.

 حسینیه مذکور که اخیرا در طرح حرم تا حرم افتاده  و  تخریب شده ، بنا بر سفارش خود مرحوم آیت الله سید محمد کاظم قزوینی پیکر ایشان در آن حسینیه  به امانت گذارده شده بود  تا بعدا به عراق منتقل شود .که هنگام تدفین پیکر ایشان را در صندوقی گذاشته و به خاک سپرده بودند و هم اکنو ن آن را بیرون آورده و منتقل نمودند.
مسئله بسیار مهم این است که پس از مدت 17سال  و یازده ماه و اندی از ارتحال آن عالم ربانی و پیرغلام ابا عبدالله الحسین علیه السلام در جریان انتقال پیکرش به کربلای معلی بدن او را سالم و تازه می یابند.

به گفته  یک شاهد عینی بدن ایشان  با گوشت بدن  از روی کفن لمس شد و شاهدان دیگر عینی قضیه صورت ایشان را نیز دیده وشناسایی کرده اند. 
کتاب فاطمة الزّهراء من المهد الی اللحد که از مؤلفات ایشان است موقع تدفین روی سینه ایشان گذارده شده بود  که البته پس از گذشت حدود هجده سال این کتاب شریف هم با توجه به خیس بودن قبر به جز قسمت هائی از جلد آن  روی سینه ایشان سالم مانده بود.
قابل ذکر است که پیکر پاک این عالم ربانی روز پنج شنبه 8 جمادی الثانی 1432ق (22/2/90) در شهر مقدس کربلا تشییع و در مقبره خاندان آیت الله العظمی شیرازی در حرم مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به خاک سپرده شد.